Menyasszonyok világa

Egy igazi álommunka...

2016. december 07. 14:52 - crystalsalon

 

Minden álom kényelemben születik, de csak lemondásokkal váltható valóra. ( Lakatos Levente )

Miért az esküvők világa? Te romantikus lány vagy? Neked mikor lesz már az esküvőd? És a kedvenc kérdésem: ma még házasodnak az emberek? 

Most érzem úgy, hogy eljött az ideje annak, hogy elkezdjek blogot írni az esüvők világáról több éves szakmai tapasztalattal. Kérdésekre válaszolva talán picit betekintést nyerhettek az életembe. 

Első kérdést sokan felteszik nekem, hogy miért az esküvői világban dolgozom? 2011-ben rendezvényszervezést tanultam. Mindig is pontos és rendszerező ember voltam és vagyok. Ennek van jó oldala és rossz oldala is. Mindig is céltudatos voltam. Ha valamit kitűztem célnak azt elértem. Tudatossan tervezem a jövőmet. Ez szép és jó csak sajnos mikor elhatározok valamit néha nem tudom élvezni az oda vezető utat mert azon aggódok, hogy mi lesz ha nem tudom elérni a célom? Mint minden kislány én is az esküvőkről álmodoztam. Az esküvői szakma mindig is érdekelt és elhatároztam, hogy ha egyszer lesz rá lehetőség hobbi szinten elkezdek foglalkozni az esküvőszervezéssel. Egyetemi tanulmányaim során találtam egy hírdetést, hogy indul egy esküvőszervező tanfolyam. Gondolkodás nélkül jelentkeztem. A tanfolyam minden percét élveztem. Sok új és hasznos információval gazdagodtam. Akkor még nem tudtam, hogy pár hónap múlva ez már a szakmám lesz. Egyetem elvégzése után eljött a döntés ideje, hogy milyen úton haladok tovább. Édesanyám segítségével elkezdtem teremdekorációval foglalkozni. 2011- ben nyitottam meg az első vállalkozásomat. Itt kezdődött számomra az a bizonyos álommunka.

A következő kérdést is gyakran hallom, hogy én biztos romantikus lány vagyok ha az esküvőkkel foglalkozom. NEM, NEM, NEM. Hiába dolgozom a szerelem világában nem vagyok az a tipikus romantikus lány. Nem szeretem a romantikus filmeket. De talán ezért is vagyok jó a szakmámban mert soha nem vagyok féltékeny a boldog menyasszonyokra. Ráérek a szerelemmel. Egyszer engem is megtalál :D :D. Rokonok és ismerősök gyakran teszik fel a kérdést, hogy neked mikor lesz már az esküvőd? Megnyugtatok mindenkit, hogy az én esküvőm már el van tervezve pl. tengerparti szertartás stb. csak olyan apróság hiányzik mint a vőlegény :D :D. 

Egy éve megnyitottam az igazi gyermekkori álmomat a menyasszonyi ruha szalont. Gyors elhatározás volt. Minden gyorsan történt, a papírmunka, a város kiválasztása, szalon berendezése, a ruhák vásárlása stb. Egy hónap alatt az elképzelésből valóság lett. Sokan tették fel nekem a kérdést, hogy biztos vagy te abban, hogy ez a szalon működni fog? Nem is házasodnak az emberek stb. gondolat. Én csak mosolyogtam rajtuk, mivel akkor már 4 éve az esküvők világában dolgoztam és láttam, hogy milyen sok esküvő van. 2016-ban divat lett házasodni. Egy év elteltével bátran jelenthetem ki, hogy a szalon működik. 

A továbbiakban szeretnék nektek tanácsokat adni, hogyan induljatok el az esküvőtök szervezésében, a menyasszonyi ruha divatról, smink tanácsok, esküvői szokásokról, hagyományokról, mit miért szabad és miért nem. Bízom benne, hogy sok menyaszonylettem lánynak segítséget tudok majd nyújtani. 

15032682_1292957020760501_2528119364361219929_n.jpg

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://menyasszonylettem.blog.hu/api/trackback/id/tr3112021293

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása