Menyasszonyok világa

Ki az a szertartásvezető?

2016. december 14. 14:53 - crystalsalon

 

Minden ember életében vannak fontos állomások, melyeket illik ünnepélyes körülmények között felejthetetlenné tenni. Ezek közül is magasan kiemelkedik az esküvői szertartás. Ma már nem csak az anyakönyvvezető és a pap adhat össze embereket, hanem egy szertartásvezető is.

14670788_1665393950437453_411021248429182460_n.jpg

Ki is az a szertartásvezető? Magyarországon a szertartásvezetői szakma kb. 5 éve van jelen. Sokáig én sem tudtam, hogy mi is a feladata egy szertartásvezetőnek. Januárban egyik kedves menyasszonyom, akiknek teremdekorációt készítettem írt nekem, hogy baj van mert az a város képviselői ahol szeretnének kinti szertartáson össze házasodni hoztak egy olyan döntést, hogy minden hónap első szombatján nem lehet eskettetni sem a városházán, sem külső helyszínen. Kérdezte, hogy nem e tudok ebben segíteni? Rossz érzés volt, hogy én is tanácstalan voltam. Végül sikerült megoldani a problémát. Ekkor jött az az elhatározás, hogy jelentkezek egy szertartásvezetői tanfolyamra. így bővültek az esküvői szolgáltatások nálam a szalonban. 

Miután elvégeztem a szertartásvezetői tanfolyamot sokan kérdezték tőlem, hogy én tényleg adhatok össze párokat? És akkor én olyan vagyok mint egy anyakönyvvezető?

Mint minden más esküvői divat úgy ez is Amerikából származik. Egy szertartásvezető nem anyakönyvezető de hasonló munkát végez.

Mi kültéri szertartásokat is vezetünk. Rugalmasabbak vagyunk. Az anyakönyvvezető meghatározott helyre mehet ki szertartást levezetni, mindenki a saját kerületében. Ünnepnapokon nem mehetnek esketetni külső helyszínre. Egy szertartásvezető ünnepnapokon és a világ bármely pontján is adhat össze párokat, akár tengerparti esküvőkön.
A szertartásvezető a polgári szertartás menetrendjét és megjelenését követi, de a párra van szabva maga a szertartás. A párral egyeztetett szövegeket mondja, és olyan elemeket is használ, amelyet csak arra az alkalomra kérnek tőle. Keresetek fel bátran. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://menyasszonylettem.blog.hu/api/trackback/id/tr7212047535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása