Menyasszonyok világa

Milyen menyasszonyi ruha illik hozzád?

2016. december 10. 14:46 - crystalsalon

 

Egy évvel ezelőtt nyitottam meg a Crystal Salont 2015-ben. Egy év alatt nagyon sok menyasszony megfordult nálam. Miután elhatároztam, hogy megnyitom a menyasszonyi szalont egy hölgy segitett nekem és adott tanácsot, hogy milyen fazonú ruhákat vásároljak.  Nézegettem a katalógusokat és újból kislánynak éreztem magam,  régen minden menyasszonyi ruha szalon előtt megálltam és percekig bámultam a kirakatot. Most azzal a külömbséggel, hogy ezeket a ruhákat megvásároltam. Szívem szerint az összes ruhát megvettem volna. De sajnos voltak anyagi határok. Mivel a ruhák Amerikából érkeznek a minőségében nem is kételkedtem.

justin-alexander-logo.png

Nálam a szalonban Justin Alexander, Sweetheart, Sincerity, Lillian West és Eden Bridal ruhák találhatók meg. Hatalmas élmény és öröm volt számomra mikor egyik este néztem a TLC menyasszonyi ruhák műsorát és Justin Alexander ruhamárka szerepet kapott az egyik műsorban. Mondanom se kell, hogy nagy volt a boldogság. 

sincerity-bridal-logo.png

Visszatérve a vásárlásra kezdetben sok kisebb méretet vásároltam meg XS- L méretig, természetesen nagyobb méreteket is.  Nyitás után rájöttem, hogy a nagyobb méretből is kell még többet vásárolnom mivel sok erősebb alkatú menyasszony jött be hozzám a szalonba és panaszkodtak, hogy nem találnak  az alkatukhoz illő ruhát. Elhatároztam, hogy nagyobb méretű ruhákat fogok vásárolni. Ennek a menyasszonyok örültek mert látták, hogy törődöm velük és egy ducibb menyasszony is lehet gyönyörű a nagy napon. 

lillian-west-logo.png

Mikor bejön hozzám a menyasszony kettő kérdést teszek fel neki: mikor lesz az esküvő és van e elképzelése a ruhával kapcsolatban? A legtöbb menyasszony olyan ruhát szeretne amelynek van pántja. Megnyugtatok mindenkit, hogy nem kell aggódni mert minden ruhához lehet kapcsolni egy keskeny pántot. Szóval lányok nem kell félni a pánt nélküli ruhától. 

Másik kedvencem mikor bejön hozzám egy menyasszony olyan elhatározással, hogy sellő ruhát szeretne, az biztos, hogy hercegnős ruhát fog lefoglalni vagy éppen forditva. Teljesen más az elképzelés és a vallóság. Miután valaki felpróbálja álmai ruháját lehet az a ruha nem is a testalkatához illik. Ezért ajánlom mindenkinek ha már egyszer itt van és próbál akkor több fazont próbáljon fel. 

sweetheart-text-cover-picture.jpg

Hercegnős - báli ruha:  Derékból kiinduló bő szoknyarész, nagyobb anyagmennyiség pl. tüll jellemző. A körte alakú ill. a vékony és magas hölgyeknek ajánlom. Minden lány igazi hercegnőnek és menyasszonynak érzi magát a ruhában. Sok szabály van a hercegnős ruhára egyik, hogy kis termetű hölgyeknek nem áll jól. Én azt vettem észre, hogy az alacsony hölgyeknek sem kell félni bátran próbáljanak fel ilyen fazonú ruhát mert biztos, hogy jól fog állni rajtuk. 12313998_549444811897677_5590705038518211915_n.jpg

Sellő fazon: Vékony és magas hölgyeknek ajánlom. Térdik szűk és onnan bővülő fazon. Ez a ruha fazon alacsony hölgyeknek nem áll jól.
13422213_634890163353141_3848021138374899391_o.jpg

Az A vonalú ruha: Minden alkatra ajánlott. Mell résznél szűk és deréktól lefelé bővül de nem annyira mint egy hercegnős tűllös ruha. 12339443_549445095230982_422097326515483907_o.jpg

Mell alatt szabott ruha: Molett hölgyeknek és terhes kismamáknak ajánlott. Anyaga nem feszül a testre. Mell alatt egy kis masni vagy öv nagyon feldobja a ruhát. 12291220_549443618564463_4412387847042085330_o.jpg

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://menyasszonylettem.blog.hu/api/trackback/id/tr10012038143

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása