Menyasszonyok világa

Szükség van vőfélyre vagy ceremóniamesterre?

2016. december 08. 16:13 - crystalsalon

 

Számomra egy kedves kis történetről írok. 2013 év tavaszán felkeresett engem a legaranyosabb ifjúpár, akikkel eddig valaha is találkoztam. Megbeszéltük a dekoráció színét és mindent ami a terem feldíszítéséhez szükséges. Szokásom kérdezgetni még a esküvő egyéb hátteréről. Feltettem a kérdést vőfély lesz? Erre a következő választ kaptam: nem, azt szeretnénk ha te lehetnél helyette. Gondoltam viccelnek, de mikor az arcukra pillantottam láttam, hogy ez nem vicc. Ajánlottam nekik egy nagyon jó vőfélyt mert én nem szeretek szerepelni a nyilvánosság előtt. Ha minden cérna szakad akkor segítek aznap nektek. Szerencsére lett vőfély.

A nagy napon jött be a terembe a násznép és az ifjúpár de a vőfélyt nem láttam. Megkérdeztem a menyasszonyt, hogy a vőfély mikor érkezik és megtudtam, hogy előző éjjel lemondta. Azt akarták, hogy én legyek a vőfély helyett. Hosszú estének néztem elébe, de minden ment mint a karikacsapás. A háttérből irányítottam a pincéreket, zenészt. Szóltam előre, hogy most lesz a nyitótánc, tortavágás¸menyasszonylopás. Nagyon jól sikerült lakodalom volt.

vofelybotures.gif


 Kell e vőfély? Sokan kérdik tőlem mikor az első megbeszélésen találkozok a párral. Én mindig azt tanácsolom, hogy ahogy szeretnék. De egy vőfély mindig jó ha ott van és irányítja a násznépet.
Sok pártól hallom, hogy én nem szeretem az esküvői játékokat, nem szeretem a vőfély verseit. Ilyenkor ajánlom nekik a ceremóniamestert. Sokan nem tudják, hogy ki is a ceremóniamester.
Modern formában vezényli az esküvőt. Segíti a vendégek mozgását (pl. csokordobáshoz, közös fotóhoz összehívja a vendégeket, leülteti őket a templomban, dohányzó, kint beszélgető vendégek visszaterelése pl. vacsorára, menyasszonytáncra), kezeli a család és a vendégek ügyes-bajos dolgait. Leginkább a stílus és az előadásmód az, ami lényegi különbség a ceremóniamester és a vőfély között.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://menyasszonylettem.blog.hu/api/trackback/id/tr6212033455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása